Niste birouri din care nu-ti vine sa mai pleci in pauza de pranz
0 comentarii

Peste 70% dintre companiile care isi amenajeaza birourile cu ajutorul profesionistilor, aleg sa creeze si un spatiu de relaxare pentru angajati.

Topul companiilor care prefera astfel de spatii de relaxare se afla cele care activeaza in industriile de media, publicitate, IT si FMCG, iar motivul este acela ca din ce in ce mai multe inteleg scopul unor astfel de spatii, menite sa incurajeze relaxarea si comunicarea in timpul orelor de lucru pentru a conduce, pe total, la cresterea productivitatii companiei.

Spatiile open space sunt folosite pentru a incuraja colaborarea dintre angajati si pentru a optimiza costurile raportate la suprafata, iar companiile au invatat ca lucrul in echipa este mai eficient intr-un spatiu mai degajat decat in clasica sala de sedinte.

Spatiile de relaxare reprezinta si un raspuns la nevoia de intimitate, mai ales in amenajarile de tip open space. Pentru birourile de tip open-space, zonele de relaxare sunt amenajate chiar in mijlocul spatiului de lucru, in timp ce in cazul companiilor care utilizeaza birouri inchise (banci sau firme de avocatura) spatiile de recreere sunt amenajate in zone inchise, special delimitate.

Suprafata medie pentru o zona de relaxare este de 25-30 metri patrati, pentru o companie cu aproximativ 50 de angajati.  Suprafata medie si chiar rnumarul suprafetelor cresce, daca este vorba despre firme mai mari.

Bugetul mediu: Chiar daca bugetele pentru amenajarea spatiilor de birouri au scazut considerabil in urma crizei financiare, companiile sunt dispuse sa aloce pâna la 5.000 de euro pentru implementarea unei zone de relaxare pentru angajatii lor. Bugetul difera in functie de suprafata ce urmeaza a fi amenajata, de numarul de angajati, precum si de dotarile spatiului respectiv.

Dotari: accesul la Internet, mobiler comod, sub forma de canapele, sisteme de lounge si fotolii, diverse jocuri, printre care biliard, foosball sau ping-pong, jocuri de darts si console Wii sau X-Box. Cautate sunt si bibliotecile dotate cu carti si reviste, precum si instrumentele muzicale.

Techno Office_spatii_relaxare_la-birou1

Techno Office_spatii_relaxare_la-birou2

Techno Office_spatii_relaxare_la-birou3
Informatii si foto: Techno Office, prin General Manager Iuliana Carata
Citeste si despre Amenajarea creativa a biroului.

 

Poți comanda din Magazin Sporul Casei:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.