Achizitii prin SEAP / SICAP
Suntem prezenti cu o parte dintre produsele din portofoliul nostru pe site-ul de achizitii publice www.e-licitatie.ro (SEAP / SICAP).
In cazul in care, in urma consultarii paginii noastre web, doriti sa achizitionati alte produse decat cele listate pe www.e-licitatie.ro, va rugam sa ne contactati.
- Telefon: 0740 217 811
- Email: Mihaela.bulichi@sporulcasei.ro
In SEAP ne gasiti la sectiunea Lista participant, cu urmatoarele date de identificare:
- Cod Unic de Inregistrare – RO 15798637
- Denumire participant – SC GENERAL MANAGEMENT SRL
Procedura de achizitie prin SEAP / SICAP
1. Identificati produsele dorite
Cautati in magazinul nostru produsele pe care doriti sa le achizitionati.
In cazul anumitor produse, cum este micul mobilier din PAL (cuiere, etajere, dulapioare), comanda se poate personaliza integral.
In alte cazuri trebuie verificat stocul disponibil si perioada de livrare, prin urmare va incurajam sa ne contactati telefonic.
2. Trimiterea intentiei de achizitie
Odată ce ati identificat produsele dorite, trimiteți un email cu acestea la adresa de mai sus, in care sa specificati comanda si faptul ca achizitionati prin platforma SEAP / SICAP. In cazul comenzii prin email, vom lua noi legatura cu dvs. pentru detalii.
Ne putem auzi la telefon pentru detalii, de asemenea.
3. Achizitia prin SEAP / SICAP
Comanda dvs. va fi publicata pe platforma www.e-licitatie.ro si vi se vor transmite datele de indentificare pentru a putea realiza achizitia direct.
4. Transportul pana la sediul Autoritatii Contractante:
Transportul cade in sarcina cumparatorului, adica a dvs.
Costurile de transport difera in functie de volumul si greutatea produselor comandate, astfel incat va fi comunicat in momentul stabilirii detaliilor comenzii.