- Acasă /
- Conditii de livrare
Conditii de livrare
Cu ce curieri livrati ?
Sporul Casei are incheiate contracte cu toate firmele de curierat din Romania.
In general alegem curierul cu care facem livrarea in functie de pret/livrare, dar si in functie de grija fata de produse si preferintele clientului.
Fiecare dintre comenzile noastre este confirmata telefonic, iar dvs aveti posibilitatea sa acceptati sau nu curierul pe care il propunem.
Mentionam ca preturile forfetare stabilite pe site sunt calculate in functie de tarifele cele mai mici pe care le avem contractate in momentul comenzii dvs. Daca doriti un alt curier si acesta nu se incadreaza in pretul forfetar afisat pe site, este posibil ca pretul transportului sa se modifice.
Cand va ajunge comanda mea ?
Pentru cea mai mare parte a produselor de pe site-ul Sporulcasei.ro, tipul standard de livrare in timpul anului este de 24-48 ore.
Produsele fragile, cum sunt lavoarele cu masca produsele voluminoase sau din lemn masiv cum sunt mesele extensibile pentru living, au timp de livrare intre 3 si 5 zile lucratoare.
Produsele care se executa la comanda, cum sunt cuierele de perete din PAL sau suporturile pentru unitati de calculator, au nevoie de 3-5 zile pentru executie, la care se aduga timpul de livrare.
Anumite scaune de birou copii, sau scaune de laborator pot pleca catre dvs in 3-5 zile lucratoare + timpul de livrare, de asemenea, pentru ca se asambleaza dupa momentul comenzii.
In cazul fiecarei comenzi veti fi sunat si va vom comunica ziua plecarii produsului din depozit si timpul estimat pentru livrare.
Nu ne asumam raspunderea pentru eventualele intarzierei ale expeditiei daca acestea sunt cauzate de transportator / curier, dar in general urmarim coletele si tinem legatura atat cu curierii, cat si cu clientii, astfel incat sa fiti informati in timp util despre eventuale probleme.
Puteti trimite comenzile cu livrare in locker?
Da, daca produsele comandate de dvs pot fi coletate astfel incat sa incapa in locker-e.
Cat costa livrarea?
Pretul livrarii este stabilit forfetar pentru fiecare categorie de produse in parte si il veti regasi in sumarul comenzii, in momentul finalizarii cumparaturii pe site.
De asemenea, ne puteti cere o estimare de cost de livrare la telefon 0740.217.811 sau pe email office@sporulcasei.ro.
Oferiti optiunea de Deschidere la Livrare?
Da, oferim tuturor clientilor Sporulcasei.ro deschidere la livrare pentru toate coletele care includ ceramica si sticla, dar si pentru alte tipuri de colete, la cerere. In unele cazuri deschiderea la livrare are un cost aditional de 6 lei + TVA.
Cum pot urmari livrarea coletului ?
La cerere, va putem trimite numarul AWB-ului si curierul care se ocupa de livrarea dvs.
Livrati in afara tarii ?
Nu, din pacate nu livram decat pe teritoriul Romaniei.
Daca trebuie sa returnez produsul, cine plateste ?
Costul retururilor cade in sarcina dvs.