- Acasă /
- Politica de returnare
Politica de returnare
In calitate de consumator aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract de vanzare-cumparare, fara a preciza motivele, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produselor de catre dvs sau o terta persoana desemnata de dvs.
Conform legii, Consumator – orice persoană fizică sau grup de persoane constituite în asociaţii, care, în executarea contractelor care intră sub incidenţa prezentei ordonanţe, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale.
Daca faceti achizitia pe persoana juridica (Societate Comerciala, Intreprindere Individuala, Persoana Fizica Autorizata) nu va incadrati in prevederile acestei legi, adica nu beneficiati de drept de retur.
Legea aplicabila este aici: OUG 130 / 2000 .
Conditiile de returnare pentrun consumatori (persoane fizice) sunt detaliate in continuare.
Informarea in caz de retur
Pentru a va exercita dreptul de retur (retragere din contract), ne puteti informa cu privire la hotararea dvs neechivoca astfel:
- in scris, pe email la adresa office@sporulcasei.ro
- telefonic la numarul 0740.217.811
Pentru a va putea indetifica, pe dvs si comanda, avem nevoie de urmatoarele date:
- Numele si adresa dvs
- Numarul de comanda
- Numarul dvs de telefon
- Produsul sau produsele pe care doriti sa le returnati
Datele care vor fi luate in considerare la calculul celor 14 zile in care aveti drept de retur sunt:
- Data livrarii coletului catre dvs de catre curier, conform datelor din centralizatoarele de livrari
- Data emailului sau a apelului telefonic cu cererea de retur.
Imediat ce am primit cererea dvs de retur, va vom contacta pentru amanunte.
Costuri aferente returului
Costul returului va fi suportat integral de catre dumneavoastra.
Costul eventualei re-ambalari, astfel incat produsul sa nu aiba de suferit pe perioada transportului inapoi spre depozitul nostru, va fi suportat de dumneavoastra.
Personalul Sporulcasei.ro nu se va deplasa pentru a ridica produsele returnate de dvs.
Consecintele returului de produse. Diminuarea valorii rambursului
In cazul returului, ne asumam sa va rambursam suma primita de la dvs ca pret al produselor, plus costurile livrarii produselor catre adresa indicata de dvs, daca produsele sunt returnate in forma si starea in care v-au fost expediate.
Vom rambursa aceasta suma in forma ceruta de dvs (ordin de plata, rambursare pe card, numerar in plic prin intermediul curierului), fara alte cheltuieli suplimentare din partea dvs.
Costul transportului produselor returnate revine cumparatorului, adica dumneavoastra.
Veti suporta eventualele diminuari ale valorii produselor, dupa cum urmeaza:
- In cazul in care produsele a caror returnare se solicita, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre dvs, Sporulcasei.ro (SC General Management SRL) are dreptul de a decide refuzarea returului sau diminuarea valorii acestuia cu pana la 50%.
- Pentru a putea fi returnata, comanda Dvs. trebuie sa fie insotita la returnare de toate documentele care v-au fost inmanate odata cu produsul sau v-au fost trimise prin email: factura, chitanta, certificate de garantie si orice alte documente care v-au fost predate. Daca nu detineti toate aceste documente, nu puteti returna produsul!
Nu se returneaza produsele executate pe comanda, cu dimensiuni si proprietati altele decat cele afisate in site, indiferent despre ce produs este vorba.