Vrei să vinzi rapid? Începe cu un anunţ imobiliar complet şi corect - Sporul casei - Soluţii şi idei pentru casă şi grădină Vrei să vinzi rapid? Începe cu un anunţ imobiliar complet şi corect - Sporul casei - Soluţii şi idei pentru casă şi grădină

Vrei să vinzi rapid? Începe cu un anunţ imobiliar complet şi corect

Un anunţ imobiliar complet şi corect ajunge exact al tipul de client care te interesează. Nu are rost să pui informaţii atractive, dar neadevărate, în speranţa că te vei descurca la telefon. Pierzi atât timpul tău cât şi al potenţialilor clienţi. Trece în anunţul imobiliar informaţii oneste şi fotografii relevante şi îţi vei creşte rata de succes (nr apeluri vs tranzacţii).

Dacă eşti proprietar sau agentul lui, vrei să vinzi repede. Potenţialii tăi clienţi vor cea mai bună ofertă (locaţie, facilităţi, preţ), în cel mai scurt timp. Anunţul tău îi poate ajuta să ia o primă decizie corectă sau îi poate îndepărta şi enerva datorită informaţiilor vagi sau mincinoase.

Informaţii transparente

Cu cât anunţul imobiliar oferă mai multe detalii relevante şi oneste despre proprietatea în cauză, cu atât proprietarul va putea tranzacţiona mai repede imobilul, reducând numărul telefoanelor, al întrebărilor suplimentare sau chiar a vizitelor inutile.

Este recomandat ca anunţul să conţină o descriere cât mai elaborată a locuinţei, pornind de la detalii despre preţ, numărul camerelor, suprafaţa utilă, utilităţi, dar şi despre localizare şi situaţia actelor necesare pentru încheierea unui contract.

„Una dintre cele mai frecvente omisiuni este legată de apropierea imobilului faţă de punctele principale de interes – practic menţionarea locaţiei corecte a imobilului. Din dorinţa de a atrage cât mai mulţi vizitatori, atât proprietarii, cât şi agenţii imobiliari, tind să omită informaţii, astfel încât, de exemplu, 5 minute apropiere de staţia de metrou sunt, în realitate, 15 minute, fapt care atrage de la sine apeluri telefonice din partea unor clienţi care nu sunt interesaţi de zona respectivă şi frustrări pe partea potenţialilor clienţi” – Maarten Deboo, CEO Wizmo.ro.

Informaţii precise şi concise

Tot în ceea ce priveşte conţinutul descrierii, se recomandă renunţarea la anumite clişee de exprimare care pot crea confuzie. De exemplu, în locul expresiei „apartament modern” se poate specifica anul ultimei renovări, iar în loc de „locaţie excelentă” s-ar putea oferi detalii despre reputaţia cartierului.

La fel de importantă este şi dimensiunea anunţului, reprezentantul platformei imobiliare susţinând că o descriere concisă şi la obiect are mai mult succes decât o descriere lungă şi plin de clişee.

Informaţii despre tranzacţie

Nu în ultimul rând, în cadrul anunţului imobiliar, ar trebui specificat şi dacă tranzacţia este gestionată de o agenţie imobiliară, dacă se percepe un comision la încheierea contractului şi care este valoarea acestuia.

Fotografii relevante

Transparenţa anuntului imobiliar se referă atât la conţinutul scris, cât şi la cel vizual. Cu cât fotografiile publicate nu ascund anumite defecte ale imobilului şi reflectă întocmai realitatea, cu atât anunţul respectiv va avea mai multe şanse de succes.

Un anunţ reuşit care poate atrage mai multe vizionari este cel care beneficiază de o galerie foto relevantă, compusă dintr-un număr suficient de poze care să permită utilizatorilor să-şi facă o idee de ansamblu asupra locuinţei.

Review-urile de pe platformele imobiliare online

Review-urile online au aceeaşi valoare ca un anunţ imobiliar bun: ajută la evaluarea profesionalismului persoanei sau a agenţiei care a publicat anunţul, vorbeşte despre starea reală a proprietăţii în raport cu anunţul online, iar toţi ceilalţi utilizatori interesaţi de o ofertă pot verifica dacă textul şi fotografiile publicate corespund cu realitatea.

Articol realizat pe baza informaţiilor oferite de Wizmo.ro, platformă imobiliară dedicată segmentului rezidenţial şi de business.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citeşte şi:

Fotolii şi canapele extensibile uşoare, cu design scandinav

Când este vorba despre locuri suplimentare de dormit şi zone de relaxare, este vorba despre …