Magia sărbătorilor de iarnă adusă într-un restaurant bucureştean prin visual merchandising - Sporul casei - Soluţii şi idei pentru casă şi grădină Magia sărbătorilor de iarnă adusă într-un restaurant bucureştean prin visual merchandising - Sporul casei - Soluţii şi idei pentru casă şi grădină

Magia sărbătorilor de iarnă adusă într-un restaurant bucureştean prin visual merchandising

Mihaela Damian, arhitect și designer de interior, cunoscută pentru panourile din perle și fondatoare a  MD Architecture & Design, continuă proiectele creative de visual merchandising şi, în prag de sărbători, reuşeşte să transforme interiorul restaurantulului Fior di Latte într-o poveste magică de iarnă.

“În România, există foarte puține inițiative de amenajare a vitrinei într-un restaurant și tocmai de aceea, colaborarea cu Fior di Latte mă onorează, acesta fiind al doilea proiect ȋn care ma implic ca visual merchandiser, după amenajarea vitrinei de la MADISON – luxury perfumery”, a declarat Mihaela Damian.

Conceptul amenajării pentru sărbători urmărește să aducă o parte din frumusețea iernii în interiorul Fior di Latte. Astfel, detaliile precum scara, pledul, felinarul și bufnițele acoperite de zăpadă transpun în cadrul restaurantului povestea de iarnă surprinsă parcă în curtea unei case.

MD_Architecture_Design_Fior_di_Latte2 MD_Architecture_Design_Fior_di_Latte4

Pe latura exterioară a vitrinei, artista Mihaela Damian a ales să ilustreze atmosfera iernii prin căsuțe și brazi decupați pe geam, puși în evidență de lumini calde. Toate elementele folosite în decorul de iarnă sunt atent stilizate pentru a se încadra perfect în designul special al restaurantului.

MD_Architecture_Design_Fior_di_Latte3

Colaborarea dintre MD Architecture & Design și Fior di Latte a debutat prin personalizarea restaurantului cu accente deosebite de care spațiul avea nevoie. “Inițial, am început prin găsirea unui logo reprezentativ, un sigiliu alb cu inițiala F, care te duce cu gândul la o spumă de lapte.

De aici, am continuat cu transformarea design-ului de meniu, amenajarea vitrinelor și decorul interiorului. Pe viitor, pregătim vitrina pentru mai multe sezoane, nu doar pentru iarnă, așa că schimbările în ceea ce privește amenajarea interiorului continuă și după sărbători”, a adaugat arhitecta Mihaela Damian.

MD_Architecture_Design_Fior_di_Latte1

Visual merchandising = arta de a pune în operă şi a folosi display-uri de mărfuri, decoraţiuni, dar şi anumite secţiuni dedicate din spaţiile de vânzare, pentru a creşte vânzările într-un magazin. Produsele sunt astfel puse în valoare încât atrag consumatorul spre zona respectivă prin caracteristicile evidenţiate.

În cazul unui restaurant, ceea ce se vinde sunt serviciile (maniera în care eşti servit) şi produsele (mâncarea şi băutură), iar atmosfera are un rol hotărâtor, de aici nevoia de redecorare periodică şi integrare în spiritul sărbătorilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citeşte şi:

ArchiTECHture Conference&Expo 2017: de la orașele inteligente, la geometria satului

În această toamnă, peste 300 de arhitecți, proiectanți, primari și frunizori de servicii conexe domeniului …