In Campania Jucariilor de Plus, desenele copiilor devin realitate - Sporul casei - Soluţii şi idei pentru casă şi grădină In Campania Jucariilor de Plus, desenele copiilor devin realitate - Sporul casei - Soluţii şi idei pentru casă şi grădină

In Campania Jucariilor de Plus, desenele copiilor devin realitate

Imaginatia copiilor nu are bariere, iar Compania IKEA isi propune sa o transforme in realitate. Pentru prima oara in istoria campaniei Jucariilor de Plus, Compania IKEA lanseaza o competitie pentru copiii din intreaga lume. In fiecare magazin IKEA, intr-o zona dedicata, copiii mai mici de 12 ani sunt invitati sa deseneze jucaria perfecta. Pe baza cardului de membru IKEA FAMILY, parintii vor inscrie desenele in competitie, iar Compania IKEA va alege, la nivel global, 10 desene pe care le va transforma in jucarii adevarate, in editia urmatoare a campaniei Jucariilor de Plus (noiembrie 2015 – ianuarie 2016).

Mecanism:

  • Competitia se desfasoara si in Romania, intre 10 si 23 noiembrie
  • Copiii cu varsta pana in 12 ani sunt asteptati in magazinul IKEA, la intrarea in magazin, langa locul de joaca pentru copii
  • Pe baza cardului de membru IKEA FAMILY, parintii celor mici vor semna un formular de inscriere in competitie
  • Desenele vor fi votate de membrii IKEA Family. Cele mai votate 50 de desene vor fi analizate de un juriu IKEA Romania, iar 20 vor fi selectate si trimise in Suedia
  • Fiecare tara va trimite catre IKEA Suedia cate 20 desene. Echipa globala va alege 10 desene, pe care le va transforma in jucarii adevarate pentru campania Jucariilor de Plus de anul viitor (noiembrie 2015 – ianuarie 2016)

 Campania_Jucariilor_de_Plus_1 Campania_Jucariilor_de_Plus_2 Campania_Jucariilor_de_Plus_3 Campania_Jucariilor_de_Plus_4

Campania Jucariilor de Plus este rezultatul unui parteneriat intre IKEA Foundation, UNICEF si Salvati Copiii, lansat in urma cu 12 ani, care isi propune sa contribuie la educatia copiilor fara posibilitati din intreaga lume.

Mecanismul campaniei este simplu: pentru fiecare jucarie de plus sau carte de povesti pentru copii cumparata din magazinul IKEA in perioada 9 noiembrie 2014 – 3 ianuarie 2015, IKEA Foundation doneaza 1 euro pentru educatia copiilor.

Pana in prezent, IKEA Foundation a donat, in cadrul Campaniei Jucariilor de Plus, 67 milioane de euro, de care au beneficiat peste 11 milioane de copii din 46 de tari.

In Romania, IKEA Foundation sustine Salvati Copiii Romania, prin programul „Sanse egale pentru toţi copiii, intr-o societate fara discriminare”. Lansat in iulie 2012, programul a avut ca beneficiari peste 18.000 de copii, care au fost informati cu privire la eliminarea discriminarii copiilor cu nevoi educationale speciale, 8.700 de copii care au avut acces la servicii de Consiliere psihologica si educationala si 1.800 de parinti, care au capatat abilitati de educatie pozitiva.

Pasiunea si curiozitatea pentru citit reprezinta primul pas pentru educatie. De aceea, in fiecare an, Compania IKEA creeaza pentru campania Jucariilor de Plus o carte de povesti pentru copii, iar personajele sunt chiar jucariile IKEA. In cartea de anul acesta, Printul Broscoi, copiii afla despre Padurea Fermecata, prietenie si despre importanta ajutoarelor de poveste.

Doneaza de doua ori

Clientii IKEA Romania se pot implica si in initiativa „Doneaza de doua ori”. In zona caselor de marcat sunt pozitionate cutii de colectare, in care acestia pot dona jucariile sau cartile pentru copii tocmai cumparate. Toate jucariile si cartile pentru copii vor fi donate catre Salvati Copiii Romania, care le va directiona catre gradinitele in care invata copii fara posibilitati.

Padurea Fermecata

Padurea Fermecata_2

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citeşte şi:

Uşa culisantă MINI – Red Dot Award pentru cel mai bun produs în 2017

Uşa culisantă MINI cu finisaje de lemn şi metal impresionează prin liniile minimaliste şi dimensiunile …