In 2014 piata de finisaje va pune accentul pe culoare - Sporul casei - Soluţii şi idei pentru casă şi grădină In 2014 piata de finisaje va pune accentul pe culoare - Sporul casei - Soluţii şi idei pentru casă şi grădină

In 2014 piata de finisaje va pune accentul pe culoare

Duraziv mizeaza in 2014 pe o accentuare a importantei acordata de romani culorii in proiectele de amenajare si renovare. Ponderea lucrarilor de renovare in piata de constructii a crescut constant in ultimii 5 ani. Sub sloganul Peretii iubesc culoarea!, Duraziv se aliniaza tendintei din piata de finisaje, care pune din ce in ce mai mult accent pe promovarea culorii in proiectele de amenajare interioara.

O prima investitie a companiei vizeaza gama de pigmenti solizi instanti cu 14 amestecuri de pulbere pentru interior si exterior. Gama Duraziv Essenza cuprinde amestecuri de pulbere de 6g si 36g, destinate nuantarii  produselor Duraziv din gama Standard – vopsea lavabila si respectiv tencuiala decorativa, avand o serie de beneficii importante. Pigmentii se dizolva instant si au o putere de colorare mare, precum si o rezistenta excelenta la lumina, la radiatii UV si la intemperii. In acest an compania a rebranduit gama de pigmenti solizi modificand atat numele, cat si ambalajele.

Duraziv_pigment_essenza

Compania lanseaza si sistemul de colorare profesional Duraziv Color Pro, pentru bazele de nuantare cu Kauciuc. Cu aceasta ocazie, este lansata si noua cartela de culori, ce cuprinde o selectie de peste 500 de tonuri grupate pe game de culori, de la pastel la accent, plus o sectiune speciala – Selecta – ce propune combinatii armonioase de cate 4 culori.

“Lucrarile de renovare si cele de personalizare ale spatiilor de locuit vor impulsiona in scurt timp consumul de vopsele colorate diminuand considerabil ponderea detinuta de vopseaua alba in piata”, explica Marga Carp, director de marketing Duraziv. “Romanii iubesc culoarea, aspect care va deveni foarte vizibil in momentul in care vor creste sumele investite in amenajarea imobilelor personale”, adauga Marga Carp.

Volumul tranzactiilor imobiliare a inregistrat un avans considerabil in 2013. Specialistii Duraziv estimeaza ca fiecare tranzactie imobiliara este urmata in scurt timp de o investitie in materiale de finisaj realizata cu scopul de a personaliza spatiul achizitionat. “Locuintele noi sunt vandute cu peretii vopsiti in alb. Cei care achizitioneaza aceste imobile vor dori sa-si puna amprenta asupra lor. Culoarea este unul din modurile prin care noii proprietari isi exprima propria personalitate”, explica Marga Carp. Achizitiile de imobile vechi sunt urmate de asemenea de aplicarea unui strat nou de vopsea.

DUraziv_pigmenti

Colorarea peretilor poate schimba substantial aspectul unei locuinte, fiind una dintre activitatile cele mai accesibile atat din punct de vedere financiar, cat si ca nivel de dificultate, tot mai multi romani preferand sa dea singuri cu trafaletul. Conform studiilor interne ale companiei, culoarea este preferata, in special, in amenajarea camerelor pentru copii si, surprinzator, in dormitor, un spatiu intim unde proprietarii pot alege fara teama ca vor fi judecati de toti cei care le calca pragul casei. Pentru restul camerelor, se prefera nuantele pastel, tocmai de aceea noua cartela Duraziv cuprinde o selectie extinsa de pasteluri si chiar de tonuri de alb cu diferite tente de culoare.

In 2013 Duraziv a realizat investitii totale de peste 500.000 euro care au vizat achizitionarea de masini de colorat, prezentari de produse si decorarea showroom-urilor partenerilor, urmind ca in 2014 numarul acestora sa ajunga la peste 100 de locatii la nivel national. Investitiile realizate au contribuit la asigurarea unei stabilitati a business-ului care s-a situat la un nivel similar celui din anul precedent.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citeşte şi:

O casă de 108 mp, în care te simţi ca în staţiune

O casă în care să te simţi că într-o staţiune, asta şi-au dorit clienţii casei …