Răspuns pentrumontare centrala termica

Bună ziua

Perioada de garanţie a centralelor termice se derulează de la data punerii lor în funcţiune, dar nu mai târziu de 2 luni de la achiziţionare şi poate fi prelungită numai în condiţiile prevăzute de lege. Dacă punerea în funcţiune se realizează după mai mult de 2 luni de la data achiziţiei, perioada de garanţie se reduce în mod corespunzător.

Pentru ca echipamentul să beneficieze de garanţie, racordarea la gaz trebuie realizată de o societate autorizată de ANRGN, iar instalarea şi montajul trebuie realizate conform normativelor în vigoare de o firmă autorizată ISCIR.
Altfel spus, dacă dvs veţi achiziţiona centrală acum, dar o veţi pune în funcţiune peste 8 luni, veţi pierde 6 luni din garanţia oferită de producător.

Dacă cumpăraţi centrala de la un magazin online, puteţi să o returnaţi fără nici o explicaţie şi plătind doar cheltuielile de transport, în 14 zile de la achiziţie, dacă magazinul de la care achiziţionaţi nu are un alt termen (mai mare) şi dacă aţi achiziţionat în calitate de persoană fizică. În cazul magazinelor online returul este garantat, dar intervalul în care veţi fi despăgubit este altă poveste şi depinde de la caz la caz. Citiţi condiţiile de retur, trebuie să le aibă afişate! Legea actualizată privind retururile în comerţul electronic este AICI.

Dacă cumpăraţi centrala dintr-un magazin off-line (fizic) nu o puteţi returna, după cum prevede legea, decât dacă are un defect / viciu de fabricaţie.

Interesaţi-vă cât de bine puteţi despre reputaţia comerciantului şi puneţi-i problema returului şi orice altă întrebare aveţi ÎNAINTE DE A FACE ACHIZIŢIA.

Ce puteti face din timp şi fără să pierdeţi nimic, sunt lucrările din interiorul casei/apartamentului, urmând ca atunci când veţi face racordul la gaze să vă ocupaţi şi de achiziţia centralei.