Studiu Daikin: Pentru posesorii de aparate de aer condiționat, principalii factori de decizie au devenit tehnologia și funcțiile inovatoare, înaintea prețului

Studiu Daikin: Pentru posesorii de aparate de aer condiționat, principalii factori de decizie au devenit tehnologia și funcțiile inovatoare, înaintea prețului
  • Calitatea, eficiența energetică și silențiozitatea sunt cei importanți factori
  • Prețul contează doar pentru 11% dintre cumpărători

Tehnologia și funcțiile aparatului reprezintă principalii factori de care au ținut cont posesorii de aparat de aer condiționat în decizia de cumpărare, după cum arată un studiu de satisfacție realizat intern* de către Daikin, liderul pieței HVAC din România. Potrivit cercetării realizate în anul 2018 în rândul posesorilor de echipamente de climatizare Daikin, criteriile care primează în fața prețului sunt: calitatea, eficiența energetică și silențiozitatea. La fel de important este și profesionalismul echipei de consultanță.

Prețul contează doar pentru 11% dintre posesorii unui aparat de aer condiționat Daikin

Prețul a contat în decizia de achiziție pentru doar 11% dintre posesorii unui aparat de aer condiționat Daikin.

Acest rezultat confirmă conturarea unui trend în rândul preferințelor cumpărătorilor când vine vorba de alegerea aparatului de aer condiționat, aceștia înclinând tot mai mult spre un sistem de climatizare superior din punct de vedere tehnic, lăsând prețul pe un plan secundar.

Există un interes tot mai mare pentru echipamente care dispun de tehnologii inovatoare, menite să sporească confortul de acasă, precum:

  • programarea de la distanță, prin telefon,
  • un nivel scăzut de zgomot,
  • senzori de prezență care depistează persoana și orientează debitul de aer în direcția opusă,
  • filtre de curățare a aerului.

Profesionalismul echipei de consultanță – extrem de important

Un aspect care cântărește de asemenea în luarea deciziei de a achiziționa un aparat de aer condiționat Daikin, după cum reiese din rezultatul studiului intern, este profesionalismul echipei de consultanță.

În ceea ce privește metoda de documentare înainte de realizarea achiziției, aproape 56% dintre respondenți au declarat platforma online a producătorului și a partenerului autorizat ca fiind principala lor sursă de informare, în timp ce 30% au mers direct în showroom pentru a analiza opțiunile disponibile în materie de echipamente de climatizare.

 

*Studiul a fost realizat de Daikin România în perioada aprilie 2018 – martie 2019, pe  un eșantion de 460 de clienți care au achiziționat un sistem de climatizare Daikin.

Aparate de aer conditionat Daikin AICI

pilota din lana de vara

Pentru zilele mai racoroase de vara – pilota de vara din lana 150 g/mp, bumbac organic la exterior

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.