Cine sunt decidenții în alegerea tâmplăriei şi care le sunt criteriile - Sporul casei - Soluţii şi idei pentru casă şi grădină Cine sunt decidenții în alegerea tâmplăriei şi care le sunt criteriile - Sporul casei - Soluţii şi idei pentru casă şi grădină

Cine sunt decidenții în alegerea tâmplăriei şi care le sunt criteriile

Decizia are la bază alte criterii şi decidenţii sunt alţii, funcţie de segmentul de piaţă despre care este vorba.

Astfel, în ceea ce privește proiectele pe segmentele office și comercial, alegerea tâmplăriei cade în sarcina arhitectului sau a firmei de proiectare.

Pe segmentul rezidențial, în cazul ansamblurilor rezidențiale această decizie este luată tot de arhitect și direct de către beneficiar în cazul locuințelor private.



Criteriile urmărite în alegerea tâmplăriei

În procesul de decizie, fiecare parte implicată are alte criterii pe care le urmărește. Beneficiarii finali vor calitate, costuri reduse de întreținere și garanție, iar arhitecții caută produse flexibile, care să le ofere libertatea de a-și pune în operă creațiile.

Tamplarie_aluminiu_Reynaers_cas_Snagov
Casa cu tamplarie Reynaers, la Snagov

Reynaers  – sprijin pentru arhitecți

Deoarece arhitectul este un factor de decizie în multe proiecte, căutând permanent soluții care le pot transforma viziunea în realitate, Reynaers le furnizează constant acestora informații relevante, suport tehnic, detalii CAD și, începând de anul acesta și obiecte BIM, caiete de sarcini etc.

De altfel, procesul de realizare a unui proiect imobilar se bazează pe colaborararea tuturor părților implicate, astfel încât ideile, oricât de ambițioase ar fi, să poată fi susținute și din punct de vedere tehnic, ajungându-se cu ușurință la un numitor comun. În tot acest proces, consultanții Reynaers sunt cei care se asigură că decizia este cea corectă, indiferent de segmentul de piață.

Potrivit datelor companiei, cea mai vândută categorie de produse pe piața locală este reprezentată de profilele destinate fațadelor cortină pentru clădirile de birouri, cu 60% din vânzări.

Pe plan secund se află, cu 30% din vânzări, reperele pentru uși și ferestre, restul de 10% fiind atribuit reperelor pentru uși glisante, un segment aflat în proces de dezvoltare, în contextul schimbării tendințelor din domeniul arhitecturii.

Sursă date: Reynaers România

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citeşte şi:

Când este indicat să torni şapă autonivelantă sub parchet

Când ne gândim la la pardoseli, ne vine în minte  de obicei partea decorativă a …